Sunday, February 7, 2010

aPa SaLaHKu...??? aPa SaLaH iBuKu...???

entry ni bkan psal nk CARIK JODOH ye...

XDE KENE MENGENA LGSG NGAN EMAKKU K....

sila la baca statement di bwh ni n bgtau sm ad korg stuju ke x... k..???
sbb aku tlah mgalami situasi begini n cba ltakkn dlm kasut korg lak k... hahaha...

i) time bgn pagi, ko suh aku kjutkn ko.... bla aku da kjut (mcm nk giler aku kjut), ko xnk bgn...... pstu bla da lmbat, ko mrahkn aku sbb ko kata AKU X KJUTKN KO....
- adakah slh aku...??? jwpn aku: aku x brsalah....

ii) ko slalu ckp yg aku slalu siap lmbt... kononnye ko siap dlm 5-10 mnit je... aku ni amik ms dkt stgh jam... so bla aku tgh bsiap2 ko msih bergolek2 dia atas katil sdap bguling2 lg.... pastu bila aku kjutkan LG BBRAPA KALI bru ko tau nk tgk kul bpe.... n then da start gaya klam kabut rbut ko... smbil mlut ko mngomel "ASAL X KJUTKN AKU TD?"... pdhal trg2 ko nmpk aku tgh bsiap n ko wat bodo je...
- so slh aku gak ke...??? semestinya X...

iii) time mkn lak, ko slalu nk lmbt2.... puas aku pggil ko mkn dgn AMARAN nnt kang abes.... ko pn wat dekk je ngan WARNING aku... pastu bila mknan da abes, mula la dtg crik mknn... bila xde mula la wat muka kerut-marah-bajet-org-tkut....pastu ngamuk+ mrajuk x tntu psal.... xde mknanye... 1st COME 1st SERVE.... ko lmbt sape suh..???
- jd slh aku lg ke...??? bg aku bkn slh aku sbb pnat bzir air liur aku pggil nm ko suh mkn....

iv) bila da bsiap, trus je nk kuar umah... x igt lgsg nk check ad pape x yg tggal.... pastu bla da smpai ke destinasi yg dtuju... bru sdar ko lpa bwak nset... lalu bmula la adegan marah2 kat AKU gak.... npe msti aku yg dmarah...??? bkn kah itu nset ko...??? brg ko igt sndri la.... sume bnda nk aku igtkn abes spe bnda tggal kat ko utk diigt...???? pastu mengomel snsorang dgn pnuh ke-x-puas hatian.... ap yg diigt pn xtau la aku....
- salah aku gak ke...??? aku tau IANYA BUKAN SALAH AKU....

p/s : sdar2 dri tu cket n ngaku je la tu SALAH KO... jgn la plak ko nk mrah aku sbbkn SALAH KO... tensen aku... nseb bek x nangis je lg... jiwa msih kental... masih leh btahan... kalo x...

SEKIAN, TERIMA KASIH....

MOOD: BENGANG TAHAP BANGANG...

6 comments:

TiKa LEh said...

tkotnye..kamu bengang..hahhaha

N A N a t O said...

ohoo....marah nampak nyer,jangan merchuk ezD...

kakachan said...

lek sis, lek lek..
nti kite nyanyi lagu wali carik jodoh sama2.
~apa salahku.. apa salah ibuku~

farae said...

huiks.sape yg buat ko neh?

zaradgreat said...

takotnye.......
sabaq2...

lady elle said...

0wh, dpt merasekan kebengangan kamu~ hikhik

Followers