Wednesday, September 30, 2009

lesson's 4 today : presentation preparation is a MUST..!!

ari ni, aku dpt lihat bgaimn sharusnya presentation stpd harus dijalankn...
dh la aku msuk lewat 20 min.... malu je msuk lmbat...

time kasih kpd group2 yg present memula skali.... iaitu abg daniel n abg shamsul...
(ntah btol ke x aku hentam je... n aku leh pggil abg sbb aku mda lg eak...) sbb diorg bntg 1st td, tp disebbkn aku msuk lmbat aku dpt tgk presenter kedua je la... ms present agk lama n agk ngantuk sbb xde variasi sgt n byk ayt kay slide...
tp xpe sbb diorg grup 1st.... pape pn thniah n syabs sbb da setel stpd....

next grup lak grup tkah saleh....

lbih baik sbb diorg da tgk grup 1st n siap bg ulasan lg kat grup tu... ( 2 pn kene comment dgn dr. sbb ulasan pndek sgt... huuu...)
tp, bg aku ko wat yg terbaik n aku bgga ngan ko...(ececehh...)
n yg pnting ko da setel....

ttba aku lak yg rs cuak...
aku nk present gy pe...???
nk xnk kene la aku wat cam gaya prof yusof... tp bleh kaha aku wat spt yg diinginkn...???
xpe2 yg pnting aku CUBA.TRY.TEST. dlu k....

next week kene prepare 4 proposal presentation...
2 lg mendebarkn n mengecutkn usus ku...
huhuhuh...
xpe2... EZD BOLEH.... (lah sgt....)

p/s : mood hepi sbb skuter nyamuk da leh idup sbb da cas bteri nye....
time kasih sbyk 10x kat farae sbb sdi tman aku g cas bteri....
wlupn dia agk rsau ngan byrn nye...

farae : bpe lm kene cas?
ezd : jap aku tny bhaiya tu... (aku pn g tny n bhaiya 2 ckp sejam)..
farae : bpe lm?
ezd : sejam. xpela kta tggal dlu. g warta dlu jom.
farae : bpe dia cas?
ezd : nk kene tny ke?
farae : kene la. nnt kalo x ckup leh g ccuk xpn g pnjam jap kat org
len...

so aku pn g la tny bhaiya tu blek.....
farae : bpe?
ezd : 2 hengget je kot...

so, moral of da story is, farae rsau kalo hrga cas bteri 2 mahal giler smpai 50 hengget, kot...
sbb dia sdg bz memikirkan hrga hardisk yg xleh-nk-detect-tp-nk-recover-data yg diakui mhl...

1 comment:

farae said...

owh sengal.haha.mena ku nak letak muka.ades.ko p cita plak kt sni.aku bkn ape..belanja kne berhemah

Followers