Saturday, March 13, 2010

CoLLeGe DiNNeR : aWeSoMe...!!!!



date  :  12/3/2010

time  :  8.00 pm - 12.00 am

venue  :  dewan tun abdul razak

theme  : classic retro


malam td merupakan dinner yg plg best + memorable + gempak yg penah aku hadiri spjg aku brada di UKM.... n yg aku plg trharu skali sbb aku da final year.... mmg trasa keharuan nye rasa kehebatan dinner mlm td tmbah2 da final year...


TWO THUMBS UP TO TEKNORAT MEDIK '10 YG BERJAYA MENGADAKAN ANNUAL DINNER YG SUGGUH GRAND... CONGRATZ GUYS..... BTUL2 SUPERB DINNER MLM TD....


1st skali yg mnarik prhatian aku mula2 skali bla da dduk kat seat table no.15, aku perasan ad 6 org dak2 cam dak tadika yg kat tepi stage nk wat  prsembahan...
cute giler custome retro diorg.. yg laki ngan rambut afro n sluar agogo, pompuan ngan rmbut kaler pink, biru n .... (x igt lg 1...)... n diorg menari rentak retro... terkedu n terkesima n terpegun aku time tu....
semangat n bersungguh dak2 tu mnari.... trutama dak pmpuan rmbut pink... tgk dak tu aku tringat kat miya, adik bgsu aku kat umah.... aku rs kalo dia mnari mmg smangat la cam dak rmbut pink tu la... hahaha....
(mama miya...!!!) mmg x lpas mata aku tgk diorg mnari smpai abes....


then cam bese la ucapan demi ucapan, then perasmian, start mkn, cabutan bertuah n other persembahan yg mantap gak.... klaka tgk teter musikal yg 1st sbb tgk ada 4-5 org lelaki msuk stage pastu mnari cam org x rela.... tp mmg syok tgk.... next plak prsmbhn tarian dr plajar UKM rsnye... pn bleh thn hbat tarian diorg.... 
CONGRATULATION U GUYS FOR THE EXCELLENT PERFORMANCE....


n, inila acara kemuncak yg dtggu2... persembahan RUFFEDGE... wOOOhOOO....
mmg berganjak aku ke meja dpan.... hahaha.... cam org jakun.... tp xpe bkn slalu pn dpt jmpa RUFFEDGE...  mlm tu RUFFEDGE sgt la sporting.... mmg mlm tu terjatuh chenta sm diorg.... hahahah....
diorg perform lagu bila rindu, khayalan n single trbaru, ke udara... seriously, mmg sgt3 best... smpai da xtau nk gmbrkn cmne lg best tu... hahahha... (sgguh hiperbola aku ni...)


pas abes je RUFFEDGE perform, aku n nana igt nk ke blkg stage nk catch up ngan diorg n tgkp gmbr skali...
tp x ksmpaian so ktorg pn psrah je la... then pas abe sesi bergmbar ngan BFF KAJAI, kitorg pn blek la...
tgh mnuju ke tmpt prking moto, tnmpkn AZAN n NINE ngan bergmbr... apa lg ktorg pn trus mnuju ke arah diorg n tgkp gmbr skali... mmg rezeki mlm tu, dpt gak la lpaskn gian n mngidam nk brgambar ngan RUFFEDGE.... 


haishh.... ska giler ngan gmbr nie...


ngan NINE... hensem n wangi....

ngan AZAN... cute n comel n pn wangi....
hahaha....



p/s : jgn jeles ye kwn2 yg len... mgkin rzeki sy n kgkwn lbih skit mlm tu... xleh nk digmbrkn ngan kata2.... mmg.... WOOOwW...!!!!  mmg THE MOST MEMORABLE NIGHT IN MY LIFE....

4 comments:

N A N a t O said...

sorang lgi bdk tue pki rambut ijau la ezd...ngeee~~~
besy panggak...nak aku lukis ke??

eastbullet said...

he3! ruffedge tuh..?? semalam siap borak2 lagi... he3!

i'm one of MEDiK MT.. walaupun bnyk benda tak puas hati dgn MEDiK ni, tp kalo "pengunjung" gembira, "penganjur" pun turut gembira...

SlacKerZ said...

dak ukm ke?? kolej pe?? amik kos pe??

e.z.d.i.a.n.a said...

nana : mende yg ko nk lukis nye..??? hehehe...

eastbullet : tq 4 da most memorable nite.... besela nk wat event yg gempak, mmg byk ke-x-puashatian... tp ap yg pntg, berbaloi2... hehehe....

slackerz : ye sy dak ukm... duk kolej kajai... amik kos oleokimia....

Followers