Wednesday, May 19, 2010

BuKaN DeSPeRaTe HouSeWiFe....

entry kali ni bukan pasal siri desperate housewives yang kat 8tv @ star world tu ye... hehehe.... 
sori la lama x update... sebab kadang2 x tau nak taip pe....
da seminggu duk umah selepas abes degree.... jadi penganggur....
x carik part time lagi... tapi nak hoyeh2 lagi.... n just wat job kat umah...
job kat umah cam suri rumahtangga la.... housewife la... tapi x la desperate.... heeee....


so kat umah, keje ni aku wat EVERYDAY.... ok..??? bak kata miya aku ni O.R.G. GAJI.... hahaha...

  • basuh, sidai n lipat kain....
  • bagi rabbit2 ku mamam.... 
  • cuci pinggan
  • kemas umah
  • masak-masak
  • jahit baju.... (baju kurung...)
  • tengok tv
  • ZzZzzzzzz......
memang sume job ni cam bekalan atau persediaan untuk menghadapi alam berumah tangga...
tapi, masalahnye, aku lambat lagi kawen... huhuhu....

n ada gak benda yang aku nak wat time kat umah cam
  • nak wat cream puff n cheese tart (mak aku kata tunggu cukup bulan, gi carrefour, beli bahan...) also blaja wat dessert len2...
  • hmmmm.....
  • apa lagi eak...???
  • AKU DA X TAU... huuu... tu je la kot yg aku nak wat dalam masa terdekat nih....

p/s : entry berikutnye aku letak pe yang aku masak la ari2.... hahaha....

x lupa.... hepi bersday to misz mizan.....
semoga panjang umo n dimurahkan rezeki....
i miss u n love u dear...
XOXO....


2 comments:

Tuan Cimot said...

aku sokong.watlah post ko msak..wat resepi skali..ezdi, wat pos cara wat cheese tart ngan bju kurg...aku nak blaja dr ko ni...hoohoh

e.z.d.i.a.n.a said...

hahaha... ok2... insyaallah aku ltak k rsepi cheese tart... tp baju krg mn leh ltak.... hahaha....

Followers