Friday, May 7, 2010

iT'S oVeR......

ari ni, telah tamatlah hidup saya sebagai seorang mahasiswi UKM... heeee.... sebab da anta tesis berjilid kat pejabat petang tadi... so officially, saya da abes DEGREE... hoyeh2.... bak kata akak ofis tadi : " so skang ni tunggu nak konvo je la..." 

insyaallah, kalo result aku ok... dapatlah jumpa balek kengkawan time konvo.... kita tangkap2 gambar ye nanti... jadi, akan berusaha gak carik duit nak beli SLR.... FIGHTING...!!!

kepada kawan2 oleokimia lain yang sama ngan aku, yang da anta jilid tesis... aku ucapkan tahniah sebab da abes.... x lupa gak ucapan thanx sebab sudi jadi kawan aku even aku ni mereng2 sikit.... n speakerbox ye... hehehe.... aku minx ampun di atas salah silap aku da wat kat korang selama 3 tahun  berkawan n thanx for everything guys...

menghabiskan sisa2 masa terakhir di UKM bersama orang2 tersayang (cewahh...) buat aku rasa sedih la... huhuhu... nanti da xleh nak gelak2 sangat, cakap banyak2 n da xde da rasa sentap2 nie.... n seriously aku akan merindui itu semua.... kepada kawan2 kajai ku... i love u all...

I'M GONNA TREASURE ALL OF THE MEMORY WE'VE CREATED ALONG THE TIMES n MISS U ALL n also THANX FOR EVERYTHING. 


seriously, aku da rasa sebak... huuuu....






5 comments:

niaharaf said...

speakerbox!i love u! hehe. nanti kita jumpa lagi. pasti!!

Tuan Cimot said...

tang speakerbox tu aku stuju..hahah..nanti jmpe lg..kwen jmpt yerk..

N A N a t O said...

sentap sokmo telinga aku bila duk sebelah ko..speaker menggalahkan speaker masjid..anyway love u babe si kecik yang hyper...hope will never end dis friendship..

e.z.d.i.a.n.a said...

hahaha... korg sume nie...
ni yg wat aku syg lebih nie... hahaha...
hrap2 korg pn igt gak la kat aku bila trdengar suara org yg kuat igtla kat aku... suara cam, speakerbox ye....

zhrhtoodem said...

panjang umur jumpa lagi..

Followers