Friday, May 21, 2010

PaBiLa KeKeRiNGaN $$$$....



bila da abes study nie..... $$$$ makin kering dan hampir kehabisan... time nie la aku rasa x syok sangat2....
sebabnye...????


AKU X DAPAT NAK SHOPPING..... 



but, luckily aku bukan la jenis shopaholic sangat... just rasa x dapat beli sesuatu barang yang aku nak sangat...
contohnya, skang ni aku nak sangat beli satu seluar skinny ni.... tu je... wat masa skang la.... heeee....


n bila da jadi camni,  baru la terasa nak cari keje cepat2, nak pegang duit... sebab at least dapat gak beli benda yang diidamkan... so bermulanya aktiviti membuat keje2 sambilan... heee...




p/s: insyallah ada rezeki dapatla keje x  lama lagi.... part time pun ok what...??? right...??? janji ada income n $$$$$... hehehe.....


p/s lg: adik aku nye passion to shop lagi tinggi dari aku... TERBUKTI...!!!! n bukan sorang tapi kedua2 adik pompuan aku....

2 comments:

~ miErA ~ said...

btul2~~~
ble cuti aje~~ $$ pn xde...
wawawa..
kita serupa~~

kakachan said...

hoho..mari le kite mncari kije sambilan.
aku ngah ngisi borang utk guru sandaran nieh.
ang kije pe takat ni ezdi?

kite geng shopaholic.. sep2. hooo

Followers